Sayfalar

2 Ağustos 2010 Pazartesi

Toshiba Tecra R10W 10S Laptop Exchange Outlook Sorunu


     Üzerinde Windows Vista yüklü Toshiba Tecra R10W 10S Laptop'ta şirket domain ayarlarını yapıp exchange outlook kullanıcı eklemesi yapacağımız zaman yaklaşık 3 dakika bekleyip gerekli ayarlar yapılıyordu.Microsoft Outlook programını başlatmak istediğimiz zaman ise aynı şekilde çok uzun süre bekliyor ve bu beklemenin ardından Exchange sunucu-Microsoft outlook arasında bağlantı sağlanıyordu.Sistemde DNS sunucu ulaşımında zaman aşımı oluşmuyordu net logon ve diğer servisler normal  görünüyordu ve bu sorun sadece Windows Vista Business işletim sisteminde oluşuyordu Windows Xp Professional işletim sistemine downgrade yapınca sorun ortadan kalkıyordu.Sorunun çözümüne gelince;Aygıt yöneticisine girip buradan ağ bağlantılarına girince orda bulunan Ericcsonn 3G Driver'ın üzerinde sağ klik yaparak devre dışı bırak komutunu verdikten sonra Microsoft Outlook programını açarsanız sorun ortadan kalkarak Microsoft Outlook Exchange sunucu arasındaki bağlantı çok hızlı bir şekilde gerçekleşmektedir.Sorunu çözmek için internette yaptığım aramalarda sağlıklı sonuç alamamıştım ayrıca şu an için driver güncellemesi benzeri bir çözümde yok gibi.Sorun yaşayan arkadaşların umarım işine yarar.